به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، زینب مسیبی رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: ارتباط نزدیک با مردم به منظور آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع آن همواره مورد تاکید بوده و به همین منظور ارتباطات مردمی مجموعه راه و شهرسازی به صورت حضوری و تلفنی و نیز از طریق سامانههای شهرراه و سامد برای خدمتگزاری به مردم فعال است.
وی بیان کرد: اطلاعرسانی از نحوه ارائه خدمات به عموم مردم توسط دستگاههای مربوطه و ارائه آمار و عملکرد ادارات کل تابعه راه و شهرسازی در برگزاری میز ارتباطات مردمی دنبال میشود.
مسیبی تاکید کرد: تشکیل جلسات منظم قرارگاه اطلاع رسانی مسکن با همکاری روابطعمومیهای راه و شهرسازی از دیگر مسائل مورد توجه است که با جدیت دنبال میشود.
جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی به منظور برنامهریزی برای خدمات دهی به عموم مردم با حضور مدیران روابطعمومی شورای هماهنگی راه و شهرسازی در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی آذربایجانغربی برگزار شد.
صابر نعمتی رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجانغربی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال بیش از ۲۵۰ مورد دیدار مردمی با مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجانغربی برگزار شده است.
نعمتی افزود: همچنین در این مدت دو هزار نامه مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانغربی با موضوعهای مختلف به مسائل و درخواستهای مردمی پاسخ داده شده است.
همچنین در این جلسه مقرر شد تا مدیران روابطعمومی اقدامات شورای هماهنگی راه و شهرسازی برای برپایی قرارگاه مسکن را اطلاعرسانی کنند.
در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد تمامی حوزهها با تمام قوا در راستای ارائه خدمات تلاش کنند.